![]() |
||||||||
Estudi de disseny i comunicació gràfica |
||||||||
Ramon Turró 100, 6è 4a 08005 Barcelona Tel. +34 932 213 469 E-mail: info@oxigen.es |
||||||||
ESTUDI | ESTUDIO | STUDIO | ||||||||
PROJECTES | PROYECTOS | WORK | ||||||||
NOU | NUEVO | NEW | ||||||||
¶ |
||||||||
| ||||||||
AMERICAN NIKE - FCB | ||||||||
PACKAGING | ||||||||
Disseny d’un packaging, Edició limitada, que conté la samarreta oficial de FC Barcelona de la temporada 2014/15. El packaging busca transmetre elegància i els valors del club, mitjançant la interrelació amb el consumidor. El pack que s’integra i forma part de la samarreta, ha estat fet per a guanyar (eslògan de FCB). Aconsegueix la complicitat del consumidor amb sensacions similars a les emocions de les victòries. De venda en les botigues oficials d’Espanya, USA i Japó. |
||||||||
¶ |
||||||||
SANT CUGAT CENTRE COMERCIAL | ||||||||
CAMPANYA GRÀFICA | ||||||||
Creativitat i direcció d’art. Realització d’una campanya corporativa sota l’eslògan “Moments” on la model internacional Verónica Blume n’és la protagonista. L’eslògan engloba una sèrie de campanyes paraigües que giren al voltant de marca “by Verónica Blume”. La mateixa model és l’encarregada d’explicar i comunicar a les xarxes socials cada Moment viscut al centre. |
||||||||
¶ |
||||||||
AMERICAN NIKE - FCB | ||||||||
PACKAGING | ||||||||
Realització del disseny d'un packaging per a la samarreta oficial del FC Barcelona, Home Jersey, de la temporada 2013-14. S'ha jugat amb la textura dels papers per crear sobrietat i elegància, efecte que s'ha aconseguit amb la combinació de la tècnica del stamping en negre brillant i en daurat. L'eix conceptual del packaging és el de caixa-llibre com a element de culte, en tractar-se d'un packaging premium. A més, per tancar el concepte es va dissenyar l'espai d’exposició del producte, on el qual es van realitzar unes prestatgeries modulars negres i daurades per guardar les caixes-llibres a l’estil d’una biblioteca. |
||||||||
¶ |
||||||||
AMERICAN NIKE - FCB | ||||||||
PACKAGING | ||||||||
Disseny d’un packaging, Edició limitada, que conté la samarreta oficial de la tercera equipació de la Champions de FC Barcelona de la temporada 2014/15. El packaging es basa en la lluminositat i el contrast dels colors de la samarreta. Sota l’eslògan “Flash of Brilliance” es busca un efecte de lluminositat i de brillantors tant en els colors com en els acabats. |
||||||||
¶ |
||||||||
SALES REUNIONS ESTEVE | ||||||||
GRÀFICA APLICADA A ESPAIS | ||||||||
Disseny de gràfica per a les sales de reunions de les oficines centrals dels laboratoris Esteve. Sota el naming de cada sala, relacionat amb algun dels seus productes més destacats, es genera una gràfica colorista, neta i figurativa. La combinació dels materials, metacrilat i vinils de colors, fa que les peces generin volums i textures diferents. La gràfica s’aplica també a tota la nova senyalètica de les sales. |
||||||||
¶ |
||||||||
| ||||||||
ZONA SPORT | ||||||||
CAMPANYA GRÀFICA DE LLANÇAMENT | ||||||||
Creativitat i disseny de la campanya de llançament d’un nou centre esportiu a Osca. Disseny editorial del fulletó presentació del centre a manera de diari imprès en rotativa. |
||||||||
¶ |
||||||||
CA L’AULET | ||||||||
ETIQUETA | ||||||||
Disseny d’una etiqueta per una ampolla de cervesa artesanal, feta a Cantonigrós. Sota el nom de Ca L’aulet es genera la identitat mitjançant uns pictogrames de l’ordi i el llúpol. Etiqueta de realització manual i individual a partir d’un tampó i la caligrafia en vermell. Edició limitada. |
||||||||
¶ |
||||||||
SANT CUGAT CENTRE COMERCIAL | ||||||||
CAMPANYA GRÀFICA | ||||||||
Llançament de la campanya corporativa que busca cridar l’atenció del públic mitjançant unes frases molt directes. La gràfica creada amb uns codis senzills i nets potencien la seva visibilitat. Adhesius, postals, pòsters, llibretes... Tota una gamma d’elements corporatius reforcen la campanya. |
||||||||
¶ |
||||||||
INICI | 01>>>> |