Estudi de disseny
i comunicaciķ grāfica
Ramon Turró 100, 6è 4a
08005 Barcelona
Tel. +34 932 213 469
E-mail: info@oxigen.es
ESTUDI | ESTUDIO | STUDIO
PROJECTES | PROYECTOS | WORK
NOU | NUEVO | NEW
ARXIU | ARCHIVO | ARXIVE
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |



 
ADIVINA
 
NAMING, LOGOTIP I TARGETA DESPLEGABLE

Adivina és una empresa de comunicació integral. Per això, tant amb el naming com amb el logotip, hem volgut donar importància a la idea d'intercanvi d'informació, de procés obert i de participació amb el client. Al logotip li falta una part que es tanca i es completa al llegir la paraula, i que es veu reforçada amb el propi naming, que convida a deduir quina és.

LAUS 2006 - Nominació logotip
LAUS 2006 - Selecció papereria
ANUARIA 2006 - Trofeu



 
ADEAS
 
IDENTITAT CORPORATIVA

Els dos eixos conceptuals que defineixen tota la identitat corporativa són la selecció i l’elecció. La selecció es representa gràficament amb caràcters tipogràfics (tot l’abecedari) que representen els perfils de les persones. El segon concepte, l’elecció, es representa destacant els caràcters tipogràfics en color. Es tracta d'un logotip mòbil que s'integra en cada peça.
Pel que fa a les aplicacions, d’una banda es defineix la peça (full de carta, targeta de visita,...) i de l’altra, es destaca el nom de l'empresa.

www.adeasrrhh.com



 
OXIGEN
 
PAPERERIA

El nom de l'estudi fa referència a quelcom que sempre ens envolta i és necessari per nosaltres, tot i que no ho veiem. Aquest mateix concepte s'ha fet servir per dissenyar la papereria, fent visibles les retícules que normalment es fan servir per maquetar, però que mai no es veuen en el resultat final. S'ha creat una imatge gràfica molt subtil, però a la vegada fresca i dinàmica, gràcies al color verd corporatiu.



 
AIBANA
 
LLIBRE: "UN XEF D'AVANTGUARDA"

Disseny d'un llibre que recull diferents articles publicats al Magazine de la Vanguardia, del conegut cuiner Santi Santamaria. S'ha dissenyat una versió en tapa dura i una en tapa tova.



 
BODONI [Dani i Sònia]
 
INVITACIÓ DE BODA

Invitació de boda amb la qual es regala una peça de plom fosa (Bodoni fina cos 16) de la matriu original. La peça és de gran importància, ja que s'ha d'introduir als espais buits de la invitació per poder llegir el missatge. Tota la invitació s'ha dissenyat amb la tipografia Bodoni i s'hi explica la seva història. Val a dir que els nuvis treballen tots dos en el món del disseny i són amants de la tipografia.



 
IRTA
 
IDENTITAT GRÀFICA

L'Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA) és una entitat pública de la Generalitat de Catalunya que centra la seva activitat en la investigació científica i la transferència tecnològica en l'àmbit de l'agricultura, l’aqüicultura i la indústria agroalimentària. Oxigen ha dissenyat la nova imatge gràfica, així com les seves aplicacions en papereria, roba, vehicles, senyalització, comunicació interna, etc.



 
TALLADIUM
 
FELICITACIÓ DE NADAL

Postal de nadal amb clara voluntat d’interacció. El destinatari rep una plantilla amb la qual pot crear les seves pròpies felicitacions a partir de paraules, de lletres o d'icones. Juntament amb la plantilla s’envia una petita explicació amb un exemple de funcionalitat. Per tancar la gràfica, s’envia tot plegat en un sobre, utilitzant el mateix recurs.



 
RED D'ESPORT I COOPERACIÓ
 
PÒSTER

Pòster per anunciar "El Repte" [30h de ciclisme indoor]. L'eix conceptual es basa en la participació de cada persona per recaptar fons per a una ONG. Per això, cada donant ha de marcar amb un subratllador taronja un número, alterant la gràfica del pòster. L'objectiu: aconseguir 1.800 donacions en 30 hores.

ANUARIA 2006 - Selecció


 
GONG DISCOS
 
REVISTA

Disseny editorial d'una petita però completa revista per a Gong Discos, amb tot tipus de continguts relacionats amb la música, el cinema i els videojocs. Aquesta varietat de continguts s'expressa mitjançant el cercle cromàtic harmònic i la seqüència temàtica fusió/color.



 
TEMPOREX
 
NAMING, LOGOTIP I PACKAGING

Apareixia al mercat un nou producte: els pilars mecanitzats. Vam decidir crear un nom suggerent que englobés els beneficis de les peces destinades a la ortodòncia (baix cost i ràpida inserció). D'aquí va sorgir "Temporex", donant-li així la simbologia de ser equivalent a 5 minuts de temps.



INICI <<<< 04 06 >>>>