Estudi de disseny
i comunicaciķ grāfica
Ramon Turró 100, 6è 4a
08005 Barcelona
Tel. +34 932 213 469
E-mail: info@oxigen.es
ESTUDI | ESTUDIO | STUDIO
PROJECTES | PROYECTOS | WORK
NOU | NUEVO | NEW
ARXIU | ARCHIVO | ARXIVE
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |



 
ADEAS
 
FELICITACIÓ DE NADAL

Acció / felicitació de nadal d'Adeas, empresa de recursos humans. Per potenciar els llaços amb els seus clients, es va regalar un sobre amb llavors d'una planta molt especial, el Nomoblidis, planta d'una flor blava (color corporatiu d'Adeas) que amb el seu propi nom reforça el missatge: “cuidar dia a dia allò que més estimes”.



 
TALLADIUM
 
CATÀLEG MÒBIL

Catàleg que havia de complir dos objectius: incloure dos tipus de productes diferenciats, i sobre tot, que fós mòbil; és a dir, que s'hi poguessin incorporar més productes a mesura que la gama creixia. Es desenvolupa una estructura composada per la coberta, com a part fixa, realitzada mitjançant encunys i plecs, que facilita la lectura; i la part mòbil composada per les fitxes de productes, que es poden treure o afegir. Tota aquesta estructura es tanca mitjançant unes gomes que fan que tot el joc funcioni.



 
IRTA
 
TORRE MARIMON

Disseny de dues ampolles de vi amb Denominació d'Origen Catalunya per l'Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (Generalitat de Catalunya). Joc de contrastos entre el blanc i el negre, en el qual es valora el contrast del vi en boca. Hi ha dos tipus d'etiquetes, una per a un vi més jove i una altra per a un vi més sobri i elegant.



 
TALLADIUM
 
NAMING, DISSENY I MAQUETACIÓ

Naming, disseny i maquetació d'un diari, creat per informar als clients de les novetats de Talladium España (empresa que es dedica a la solució protèsica mitjançant el disseny i fabricació pròpia dels pilars). Es proposa el naming de "Suplementium" (fonèticament unit a Talladium i conceptualment lligat a “informació”) i el tiratge en rotativa del diari en b/n, per acostar-nos als valors del mitjà (proximitat, rapidesa, solució).



 
ICAEN
 
MANUAL DE PUBLICACIONS

Documentació, anàlisi i elaboració d'unes pautes gràfiques per a unir conceptual i visualment totes les publicacions de l'Institut Català d'Energia (Generalitat de Catalunya), mitjançant codis cromàtics, pictogràfics i tipogràfics.



 
ICAEN
 
TARIFARI COMPRA I VENDA

Disseny de dues peces funcionals i útils per a consumidors i professionals, les tarifes elèctriques per a la compra i venda. Ambdues es diferencien pels pictogrames i pel seu cromatisme, seguint el manual de publicacions de l'Institut Català d’Energia (Generalitat de Catalunya).



 
MIREIA MOLINS
 
IDENTITAT CORPORATIVA

Targetes corporatives per a una dietista-nutricionista. Es juga amb la idea de disposar d'un suport que englobi i unifiqui diverses targetes mitjançant un semi-encuny, totes elles diferents per a poder triar la peça de fruita o verdura que més agradi al receptor. Gràfica senzilla, en la qual pictograma i color es fonen per crear una indiana en el dors.



 
TALLADIUM
 
FULLET/PÒSTER

Sota els conceptes fons i forma, es realitza un fullet de producte per a una empresa d'implants dentals. La novetat del producte és tant el seu material com la seva forma innovadora. La fusió d'ambdós conceptes queda reflectida en la gràfica, senzilla, visual i directa, on la subtilesa en el grossor dels filets ens deixa veure ambdues coses, el contingut i el continent. El fullet desplegable queda llest per a ser penjat a manera de pòster.



 
LOTERIA DE CATALUNYA
 
IDENTITAT GRÀFICA

Projecte de la identitat corporativa per a la Loteria de Catalunya. Oxigen va desenvolupar dues propostes en les quals ambdues reflecteixen la catalanitat i el joc. D'una banda es tria l'accent obert per personificar la identitat i per un altre la lletra x, unida a la idea de marcar els números.



INICI
<<<< 04
06 >>>>