Estudi de disseny
i comunicaciˇ grÓfica
Ramon Turró 100, 6è 4a
08005 Barcelona
Tel. +34 932 213 469
E-mail: info@oxigen.es
ESTUDI | ESTUDIO | STUDIO
PROJECTES | PROYECTOS | WORK
NOU | NUEVO | NEW
ARXIU | ARCHIVO | ARXIVE
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |



 
MERCAT DE LES FLORS - GRANER
 
IDENTITAT CORPORATIVA

Identitat corporativa de Graner, Espai per a la creació de la dansa, ubicat a una antiga fàbrica de Barcelona. La identitat combina les formes geomètriques i dinàmiques del logotip. Proposta sol·licitada per el Mercat de les Flors per a un concurs restringit.



 
NIKE
 
CATÀLEG PRIMAVERA/ESTIU

Disseny del nou catàleg de calçat
Per la nova col·lecció 2012 de primavera i estiu de Nike.



 
SANT CUGAT CENTRE COMERCIAL
 
CAMPANYA PROMOCIONAL

Disseny d'una exclusiva llibreta d'anotacions realitzada per a tancar l'acció "tornada a l'escola" en la que els clients de Sant Cugat Centre Comercial havien de deixar per escrit un propòsit en una fulla gegant. Només per participar se'ls hi regalava la llibreta edició limitada de SCCC.



 
SANT CUGAT CENTRE COMERCIAL
 
OPUSCLES INFORMATIUS

Col·lecció d'opuscles bimensuals per a SCCC amb l'objectiu d'informar sobre els tallers i activitats infantils. Per això es jugat amb un format petit, amb imatges suggerents en blanc i negre, que contrasta amb el color viu que va canviant en cada número.



 
ESTEVE
 
MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT

Disseny de la Memòria de Sostenibilitat per a un laboratori farmacèutic. Es juga amb els filets de colors que generen una trama sobre la fotografia de la portada en blanc i negre. Maquetació dels 3 idiomes en 3 colors diferents.



 
AQUALOGY
 
VÍDEO INTERACTIU

Disseny i maquetació d'un vídeo per a la presentació dels productes d'Aqualogy, la nova marca d' Agbar



 
SUMA'T - SANT CUGAT CENTRE
 
CAMPANYA PROMOCIONAL

El concepte de la campanya és "suma't" com a resultat de la participació de totes les persones a l'acció del 15è aniversari del Sant Cugat Centre Comercial. Es sumen colors, gent, punts i diners. L'objectiu d'aquesta acció és recaptar diners per fer una donació. Cada persona que va participar al joc de "la Diana", va transformar els punts obtinguts en diners, els quals es van sumar i es van donar a Càritas i a l'Hospital Infantil Sant Joan de Déu.



 
NIKE
 
SAMARRETES NIKE

Disseny de samarretes per a les finals de la Copa del Rei de Bàsquet i Futbol, Final Four de Handbol, Copa d'Europa de Hoquei patins i la Lliga de Futbol del FC Barcelona 2011.



INICI
02 >>>>